2011年10月31日

讓星星亮起來,您的一票決定愛的力量。

各位夥伴 Dear friends
http://www.poweroflove.com.tw/Agent_Info.aspx?projectid=482


麻煩您把票投給自閉兒。您投這一票,可以讓他們取得25萬基金補助為自閉兒做更多事。
Please give your vote for the Autistic children. Your vote could help the Autistic Foundation to get $250,000 fund from the Taiwan government.
Please press the upper right corner of the "投我一票"

自閉症福利基金會讓中重度自閉症者做饅頭做香皂,努力的讓孩子有基本謀生能力,不必待在教養院,而能夠有身為人的尊嚴。


The Autistic Foundation is providing the opportunity to teach these children with some basic skills such as making the steamed bun and soap. Therefore, they could make a living to support themselves to live in the society with dignities as a human being and not necessary to stay in the institution for the rest of their life.


謝謝!
Thank you so much for your help!



兩個禮拜前我去愛肯樂活工場的時候,小毅每捏出一個饅頭,就抬頭看著我說一次『我做的』『我做的』~~那驕傲的樣子


想麻煩各位在你們自己的臉書塗鴉牆,寫下簡單的文字~~告訴你們的朋友~~ 為什麼要給他們這一票~~讓他們也一起被感動,把愛分享出去。



謝謝您的支持~~


沒有留言:

張貼留言

歡迎您提供意見看法,

推薦閱讀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...